Seven Heaven

Samma visa varje morgon xD Sitter i soffan och glor på tv..!
Beslutsångest om jag ska rida ut med pappa eller inte!? Ska ju rida lektion för Marie Carlgren i Årjäng sen ikväll, 19.40 för att vara exakt ;)

Spenderade kvällen igår på Nrk, årsmöte för klubben. Var klar efter ca 1 timme kanske sen efter det var jag hos Hanna :)
Vi nördade drawsomething på mobilen, och sen när jag var hemma igen var klockan redan halv tolv så orkade helt enkelt inte starta upp datorn då! ;)

Var meningen att Julia skulle komma idag, men så blir det inte för hennes syster fyller år imorn! Träffar henne ändå en snabbis ikv, hon skulle komma och kolla när jag rider. Funderar på att dra till gårn efteråt? Fast får se.. :)

Det nya schabraket ska invigas idag, skit nice med svarta benlindor till tror jag, vad tror du? Kommentera!



Kommentarer
Cornelia

Jättefin blogg! :)

Besök gärna min också!

2012-03-04 @ 12:04:51
URL: http://corneliarailert.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0