Marie träning :D

Asså, det gick jätte bra igår när jag red. Sadeln var verkligen en dröm, passade både mig och Tuss jätte bra. Tyvärr var den ganska så dyr, då mamma tittade på blocket efter samma sadel och då låg dom runt 3000-8000. Den här kostade 6000. 
Mamma ska ringa till Mauds och färjestad idag, och höra ifall dom har nån sån inne, även boka tid för sadelutprovning på färjestad.
Vill inte pröva ut sadel hos Mauds, sadeln jag har nu är köpt där. Omstoppad en gång och den ligger fortfarande inte helt bra :o
Men när jag vet vad jag vill ha och vad som passar kan man ju höra ifall dom har nån inne :D

Ingen av er som vet nån som säljer en County Competitor 2000 17 M (17 för sätet och M för medium i bommen) :D


Nu till ridpasset då! Han var mycket mycket mycket stel i början, körde mycket övergångar, ställning hit och dit. 
Serpentinbågarna igår är jag så sjukt nöjd med, styrde nästan bara med skänkeln och sitsen :') Marie är en super duktig tränare, som kommer i från Norrköping ända till lilla Årjäng :D
Härligt <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0