Inte rättvis..!

Inte varit helt rättvis mot bloggen dom senaste dagarna, men de ska jag ändra på ;)
Dagen igår var jätte bra, vi åkte skridskor bl.a och såg på två filmer! ^^
Kom hem runt 23 tror jag..


Vaknade klockan 8 idag, gick ut och släppte ut hästarna, fick en liten kick så jag fyllde vatten i hagen, mockade och rullade upp benlindor också :)
Rider lektion på mosserud 12, dressyr ska bli skönt att få igenom honom.

Blev inte så mycket av de när jag red för Marie då det var en som kom in och skulle rida på sin häst när jag hade lektion! Red ivägen och massa skit..
Ridhuset är låst när det är lektioner vilket betyder att ingen annan ska rida där inne. 
Inte så jätte kul att ha betalat flera hundra för en lektion och sen får man inte ut det man kan för att det är en annan som rider ivägen..!

Men inte mer om de, hon fattar nog kanske att hon har gjort fel!?


Ni får veta hur det gick på ridlektionen senare, antingen så går det jätte bra eller så går det skit, det märks :D

~Mobilbilder








Kommentarer
karolina ståhlberg - hästblogg & designare

hej jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? kram! :)

2012-03-04 @ 18:04:05
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Tovis :D

Jag har precis startat upp min "mode-foto-inspirations-blogg" igen, och jag skulle bli superglad om du kikar in, kollar runt lite och berättar vad du tycker :)



Kram!

2012-03-04 @ 18:22:38
URL: http://photoismymotto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0