Änglar ska flyga, så varför går du på marken?

Haft 2 prov den här veckan. Engelska & Kemi. Helt slut, somna i bussen imorse & det är inte vanligt.
Bestämde mej för nån dag sen att va med på en hopptävling i Eda på lördag. En clear round bara, kul :)
På söndag ska jag äntligen få göra en kurs i gröntkort, sen den 16 eller nått ska provet skrivas. Sen äre lokala som gäller :')

I tisdags var jag, Evelina & pappa i karlstad med Tippo. Epilepsi har han.. 
Imorn ska jag iväg till Karlstad igen, ska pröva ut en sadel till Tuss på färjestad. Sjukt nöjd tjej, äntligen!

Nu ska jag äta, sen hoppträna lite här ute på backen! Får se om jag kanske tävlar Gulliver på lördag också :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0