Första doppet

Tillbringade dagen hemma igår också. Pluggade på tyskan som jag hade igår & var hos tandläkaren på förmiddagen.
Idag, var jag faktiskt iväg till skolan och gjorde provet. Hade tänkt att jag bara skulle göra det & sen dra hem igen. Men stannade kvar till 13 då jag tog tidiga bussen hem ;) Haha, var inte klädd för 25 graders värme hela dagen. Långbyxor under knäna och en långärmad tröja. Ibland undrar jag hur jag tänker :3

Ah, åkte ner till sjön med mormor och kusin. Tog årets första dopp, vilken härlig känsla! 20 grader i vattnet. Badat 2 gånger idag faktiskt :D

Imorn om det är fint väder så blir det häggetorp för att sola & bada. Fixa ordning lite vid badplatsen osv. Sen ska jag med farmor, farfar & pappa för att hämta små grisbäbisar :'D Så gulliga är dom! Hihih, tänkte ta lite kort.
Rida ska jag försöka hinna med nångång imorn med. Senare på kvällen ska vi grilla med Evelina och hennes familj! :)

~Guten nacht, tyska provet tror jag gick bra iaf.


Kommentarer
Evelina

Hsha, okay :D Tur att man läser här så att man får reda på vad man ska göra ^^

2012-05-26 @ 01:01:24
URL: http://ewelinaduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0