Långhelg

Ja, gick endast två dagar denna vecka på skolan. Måndag & tisdag, i måndags red jag långtur och mötte Evelina med Tekilas & igår spenderades dagen hos evelina med film :)
Idag ska jag dammsuga & sen ut på en ridtur. Pappa skulle hänga med på Gulliver också tror jag. 15 grader varmt och sol, det kan inte bli så mycket bättre :D

Imorn efter att jag har tränat för Marie åker jag troligen till mammas syster UPDATE, moster i karlstad & stannar tills på lördag, har inte bestämt mej helt hur jag gör. Hugo fyller år på lördag UPDATE, det var visst på tisdag. hehe xD 7 år. Stor kille nu :')<3

Nej, ska inte ruttna bort framför datorn nu, hejsvejs på er!




Kommentarer
Moster

Mammas syster är din moster och han fyller på tisdag ;-)

Puss på rej!

2012-05-16 @ 14:33:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0