Promenad eller rida med handhäst?

Jani, en till dag i skolan har det varit idag. Haha, skolan är dryyyg. Ska snart käka mat, sen får jag se om jag drar ut & skrittar en tur på Tuss med Gulliver som handhäst eller om jag drar ut på en promenad med dom :)
Nått måste göras iaf, för att få bort eventuell träningsvärk efter helgen. För imorn ska jag hoppa för Anna igen. Sen på lördag är det tävling på Mosserud Gård som gäller, ska vara med i 60, 70 och kanske 80 beroende på hur han känns :D

Hoppträningen igår, den gick så sjukt bra. Så länge som jag sitter ner före ''titthinder'' & verkligen driver fram honom och att jag inte ställer mej upp före han är inne i hoppet liksom! Lätt att glömma bort, men gör jag så då vägrar han inte :)

Imorn på skolan är det chilldag som alla andra tisdagar, vilket betyder att jag har 3 lektioner ;)
Sen nästa vecka är vi lediga onsdag, torsdag & fredag. Det är härligt!




Kommentarer
natalja

haha gud så söt gulliver :D <3

2012-05-10 @ 10:29:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0