sjuk igen

Här sitter jag, i skuggan med datorn. Feber & får inte sola. Var på skolan igår, drog och badade med några ifrån klassen, självklart badade inte jag eftersom att jag hade feber i Måndags också. Well, när jag kom hem igår så la jag mej på altanen och solade. Somnade i solen ett bra tag, det var ju så varmt och skönt. Brände mej gjorde jag också. Fast det har gått över och blivit brunt nu! 
Solen försvann ifrån altanen, gick & satte mej på baksidan utav huset. Vi har en altan där också xD Somnade där med såklart.. 

Går upp och lägger mej i sängen, somnar i 3 timmar eller nått. Frös jätte mycket. Vid 22 eller nått sånt så gick jag ner och tog febern. 39.7 visade den då. Inte konstigt så som jag kände mej. 
Blev därför hemma ifrån skolan idag med, blir hemma även imorn tror jag. Har tyska prov på fredag & jag vill helst vara frisk till det. Orkar inte ha ett prov kvar att göra, det finns så lite tid kvar till det.

Nu ska hästarna få lunch



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0