Thihih, tävling imorn

Oh, så nöjd jag är med hoppningen för Anna i onsdags. Hoppade en omhoppningsbana, alltså väldigt snäva svängar och konstiga svängar :)

Igår var jag iväg till karlstad med Evelina och Kerstin, Eves mamma. Kerstin sprang vårruset! ^^
Blött, kallt och blåsigt vare. Kom hem ca 22.00.

Skolan idag, fick hem omdömena. Godkänd i alla ämnen (a' Fast det visste jag nästan redan ;)
Ska snart gå ut till stallet och mocka, sedan borsta, putsa och greja tills imorn!

Var ute och gav hästarna hö förut, (höhö) såg då att Tuss man har lagts på båda sidor av halsen. Ett sjukt bra tecken på att han är ganska så jämnstark nu! Nöjd jag är :D Man får lön för mödan ..


Dålig cam bild, men bättre än inget ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0