Marie Carlgren

Marie lektionen har nog aldrig gått så här bra. Han var mjuk, inget i handen nästan allt bara flöt på :')
Serpentinbågar, övergångar, volten ja det vanliga idag helt enkelt. Jag rider för 3 olika tränare i dressyren, två utav dom är helt lika, har samma saker, säger samma saker. Jag förstår helt enkelt. Sen den tredje har liten annan syn på ridningen vilket kan bli krångligt. Vi kan ta ett exempel, ena tränaren säger att jag ska ta fram innerskänkeln ännu mer, dom två andra säger att jag ska ta tillbaka den. Det är svårt, att komma ihåg och testa sig fram vad som funkar bäst.
Inte alls illa menat, men hoppas ni förstår hur jag menar.

Drar till moster imorn istället, mamma åker dit då också. Behöver ha nya kläder, linnen, jeans, bh, bikini osv :o 
Skulle behöva nya ridstövlar mitt uppe i allt också, men det får bli efter att Tuss har fått en ny sadel!


Sitter just nu i tv rummet och käkar godis, kommer inte göra värst mke mer idag skulle jag tro!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0