En dag före dagen alla längtar till på Måndag morgon.

Hallå där. Igår efter skolan så hängde Evelina med hem, vi red en tur och lite så. Sen åkte vi ner till henne, red en skrittur runt Åsen på Larry och Tekilas. Åkte hem från stallet, käkade mat och bakade chokladbollar. Sov hos Evelina inatt, och idag har jag varit på skolan :)

Åkte linjebussen in imorse, den var 10 minuter sen och lovar att det helt klart var minus ute imorse :o Somnade direkt efter Smolmark och sov hela vägen in. Trött och sur tjej när Evelina väckte mig.. 
Började dagen med tre dryga lektioner i samma klassrum. 26an.

Slutade 14.00 idag, satt då uppe och drygade med Olle och Simon, väntade på att Cd skulle sluta Engelskan. Dom slutade en halvtimme efter oss :)

Åkte masbussen hem, haha är verkligen mas i den. Vissa dagar är det kul, vissa dagar blir det för mycket. Bytte buss i smolmark med Felix, inte lika mycket mas då. Bara lite.. 
När jag väl kom hem så käkade jag, sen när mamma kom hem gjorde jag matteläxan. Tussen vilar idag :*




Kommentarer
Evelina Söderberg :)

HAHAHA , jag skulle låtit dig sova kvar på bussen ja ;)

Svar: Haha nejtack.. Bättre att du väcker mig ;)
Lovisa Johannesson

2012-09-06 @ 20:59:18
URL: http://www.ewelinaduvet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0