Jaså, vad görni då?

Ridturen igår gick så sjukt bra, det är inte sant. Här sätter jag mig upp på min lilla ponny som inte gått på en dryg vecka och han samlar sig jätte bra. Ute, i både skritttrav och galopp. Helt fantastiskt verkligen, visserligen red jag på pelhambettet men ändå. Hihi nöjd :D

Skolan idag, tung dag. 4 lektioner ;) Börjar halv 9 varje dag, men Tisdagar och Torsdagar slutar jag tidigt. 13.45 och 14.00! Slutade ju alltså tidigt idag och då satt jag på en bänk och försökte plugga lite på engelskan vilket inte gick så jätte bra så ska sätta mig med den nu snart igen. 
Får åka den stora bussen iår, den andra bussen kör ju inte.. Masig buss, jode.

Får se hur det blir med ridningen, beror lite på hur jag mår. Har blivit förkyld, säkert sen vi var i Glaskogen. 
Och hur fort jag lär mig engelskan ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0